Desátý update verze 1.0

Dobrá zpráva pro lidi hrající kraj zóny. Vyšel už desátý update oficiální verze 1.0! A s čím vším desátý update přišel? To se níže dozvíte.

Obecná hratelnost

Byly upraveny vlastnosti bezpečné a modré zóny. Na zemi už nenajdete pohozené oblečení. (Hurá)

  • Čas, po kterém modrá zóna startuje, byl výrazně zkrácen
  • Rychlost modré zóny byla rovněž upravena s tím, že začátek je svižnější a konec pomalejší
  • Poslední tři fáze zóny způsobují mnohem výraznější poškození
  • Nepočítaje první zónu (která je plně náhodná), se šance na zónu na kraji původní zóny snižuje o 30% (stoupá tak šance na zóny blíže středu)
  • Na rozdíl od starého systému, nově se úplně poslední zóna bude smrskávat přesně na střed do ztracena a čas, po kterém se tak bude dít, se zkrátil ze 195 na 90 sekund (doteď to bylo tak, že se po 195 sekundách od ustálení poslední zóny začla smrskávat na náhodné místo v kruhu)
  • Čím více se blíží konec hry, tím více se začíná zóna vyhýbat vodě. To znamená, že hráčům „plaváčkům“ pomalu zvoní umíráček a měli by se sebou začít něco dělat 
  • Na mapě Erangel (mapa zasazena do prostředí podobnému Rusku) se lokace první zóny ukáže o 30 sekund dříve, než doposud
  • Na mapě Miramar (mapa zasazena v pouštním prostředí Blízkého východu) víte už v letadle, kde přesně bude zóna směřovat. (Pokud se vám to nelíbí a bude vás hodně, v příštím live updatu tuto změnu odstraní)
  • Veškeré oblečení, co se dalo najít pohozené na zemi, bylo ze všech map odstraněno

Svět

95A0jUM.jpg

Největší změny se odehrály na severní části mapy Miramar
  • Nově se na severu mapy nachází nová lokalita Oáza a na severozápadu městečko Alcantra
  • Bylo přidány nové cesty a auta pro jednodušší útěk z některých oblastí
  • Higher-tier loot se nyní více spawnuje na specifických místech severu Miramaru
  • Byla provedena optimalizace budov na všech mapách za účelem lépe využít výkon GPU

UI/UX

  • Vylepšení teamů
    • Nyní lze poslat pozvánka jinému hráči do týmu přes jeho detail hráče v položce career
    • Pokud jste team leader, můžete nechtěné, nebo neaktivní členy vykopnout

Opravy chyb

  • Chůze po kobercích a plachtách by už nyní měla pokaždé vydávat zvuk
  • Opraveny problémy, kdyby některé objekty byly neviditelné na určitých vzdálenostech
  • Domovní květiny už by neměly blokovat střely
  • Opraveny a odstraněny některé divně umístěné značky, rostliny nebo schody
  • Opravena chyba která způsobila nemožnost spectování hráče po smrti, když zemřel příliš rychle
  • Opravena chyba, kdy se občas povedlo opustit vozidlo za jízdy bez toho, aniž by hráč obdržel poškození, nebo dokonce zemřel
steamcommunity.com
12 dub, 2018

Autor

      • Oldřich Závada