UPDATE 29.3.2018

Po delší době vyšel update, ve kterém jsou nějaké viditelné změny, těch se dočkají končeně i hráči map jako je Nuke, Dust II, nebo Canals, obecně šlo však o opravy chyb a drobná vylepšení chodu hry.

[MISC]

  • Opravena špatná funkčnost prostorového zvuku
  • Opravena chyba, díky které se mohlo stát, že se některé druhy zvuku donekonečna opakovaly (například dech rukojmího)
  • Opravena vzácná chyba, kdy jste jako pozorovatel mohl slyšet jiné zvuky než hráč a to například zvuky chůze ve vodě na suchem povrchu
  • Předměty ze hry CS:GO získané výměnou s hráči nelze po dobu sedmi dní dále vyměňovat

[SDK]

  • Přidáno jednotné měřítko pro měnění velikosti statických modelů

[MAPS]

Nuke:
  • Vrzačky, neboli squaeky byly mírně zasunuty, aby bylo lépe vidět do „hospody“
  • U jeřábu na plantu A byla mírně pozměněná konstrukce „barikády“ aby se nedalo dostat do nečekané situace, kde by vás nikdo nečekal
  • Střecha u T spawnu byla z důvodu snadnějšího pohybu zjednodušena
  • Byly změněny barvy boxů venku u sila a také na B plantu
  • Vzadu za vrzačkama bylo přidáno drobné krytí
Dust II:
  • Odstraněn jednostranný wallbang z CT na short
  • Opraveno několik menších chyb
Canals:
  • Zpřístupněna cesta z lobby na B na schody
  • V okolí B byly lehce upraveny hitboxy objektů kvůli lepší pohyblivosti
  • Byla zablokována „neviditelná“ oblast na A
  • Bylo opraveno několik zneužívaných pixelwalků
  • Opraveno několik menších chyb
blog.counter-strike.net
30 bře, 2018

Autor

      • Oldřich Závada